×

آموزش سئو سایت

5/5 - (4 امتیاز)

بهینه سازی سایت و ارتقا سئو سایت باید بر طبق اصول و قواعد خاصی انجام گیرد تا نتایج مثبت داشته باشد این قوانین به طور دقیق توسط گوگل مشخص نشدند و کارشناسان سئو با آزمون و خطا و تجربه به این علم دست پیدا کرده اند. ما در این وب سایت با هدف ارتقا مهارت های کاربران به آموزش اصطلاحات رایج سئو و تکنیک های سئو می پردازیم.

آموزش گام به گام سئو سایت

آموزش سئو گام به گام

در این سایت ما به آموزش سئو سایت برای افراد مبتدی و حرفه ای خواهیم پرداخت. اگر با سئو آشنا نیستید باید بگوییم که سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر است. هدف از این کار افزایش ترافیک سایت از طریق موتورهای جستجو وب می باشد که امروزه به یکی از ابزارهای مهم در تلفن های هوشمند و کامپیوترهای شخصی تبدیل شده است. در این مقاله، سئو را از دو جهت بررسی خواهیم کرد:

  1. سئو پیش از شروع فعالیت سایت
  2. سئو بعد از شروع فعالیت های سایت

آموزش های مقدماتی SEO

پیش از اینکه اقدام به راه اندازی یک سایت بکنید باید برای انتخاب هاست و دامین از یک کارشناس سئو ، مشاوره بگیرید. چرا که هاست و دامین نیز در سئو تاثیر گذار هستند. عوامل زیادی انتخاب یک هاست مناسب برای سایت، تاثیر گذارند. ازجمله آنها می توان به قدرت پردازنده، حافظه، موقعیت جغرافیایی، آپ تایم و … اشاره کرد.

شاید بسیاری از وبمستر ها از تاثیر دامنه بر سئو سایت اطلاع کافی نداشته باشند. موارد زیادی برای انتخاب دامنه وجود دارند که در رتبه بندی گوگل تاثیر گذار است. در انتخاب دامنه برای سایت، باید پسوند دامنه، زبان نوشتاری آدرس، نحوه نگارش و … را در نظر بگیرید.

آموزش سئو قالب سایت

بهینه بودن قالب سایت می تواند تاثیر بسیاری در کاهش هزینه های سئو و افزایش سرعت نتیجه گیری پروژه شما داشته باشد. ما در این وب سایت به آموزش سئو قالب سایت می پردازیم و با کاهش فایل های اضافی و افزایش سرعت سایت از بلاک شدن ربات های گوگل جلوگیری خواهیم کرد. این اقدامات باعث می شوند که تجربه کاربری و رتبه شما در گوگل بهبود پیدا کند.

گوگل از سال 2010، سرعت بارگذاری سایت را در رتبه بندی در نظر می گیرد.

آموزش سئو قالب سایت

آموزش هدف گذاری در سئو

اهداف سایت باید با توجه به بودجه، زمان و امکاناتی که در اختیار داریم مشخص شوند. در این مرحله پس از اینکه هدف مشتری از ایجاد سایت مشخص شد، برنامه ریزی برای کسب رتبه در کلمات کلیدی و لینک سازی متناسب با هدف انجام می شود.

سئو بعد از شروع فعالیت سایت

آموزش بازاریابی محتوا

پس از طراحی سایت، اولین قدم برای افزایش سئو سایت تولید محتوای ارزشمند و مفید است. مهمترین نکته، تولید محتوای منحصر به فرد و غیر تکراری است، محتوای کپی به شدت می تواند به سایت شما صدمه بزند. هرجه ابتکار شما در ایجاد محتوای جدید بیشتر باشد، جایگاه بهتری کسب خواهید کرد. گوگل به طول متن اهمیت می دهد و محتوای طولانی را کامل و جامع اطلاق می کند.

بیشتر بخوانید: اهمیت محتوا در سئو سایت

آموزش لینک بیلدینگ

آخرین و شاید مهم ترین عاملی که در آموزش خدمات سئو سایت به آن اشاره میکنیم، لینک سازی داخلی و خارجی می باشد. لینک سازی داخلی، ساختار تار عنکبوتی درون سایت ایجاد می کند که کار ربات های Crawler را آسان کرده و تاثیر چشمگیری در بهبود سئو سایت دارد. رپورتاژ آگهی و لینک سازی خارجی نیز در سئو سایت موثر هستند. که به آموزش اصول و قواعد آنها می پردازیم.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

با فعالیت در شبکه های اجتماعی علاوه بر اینکه می توانید لینک های خارجی رایگان برای سایتتان ایجاد کنید، در جذب ترافیک و برندینگ تان تاثیر مثبتی بگذارید. در انتخاب شبکه های اجتماعی باید دقت کرد که شبکه منتخب، معتبر و فعال باشد.