×

نمونه کار سئو سایت

4.8/5 - (13 امتیاز)

از جمله مهمترین مواردی که می تواند در عقد قرارداد سئو سایت تاثیرگذار باشد، نمونه کار است. شرکت و مجموعه ای که قصد شروع همکاری با آن را دارید، باید دارای نمونه کاری موفق روی کلمات مناسب و مرتبط باشد. به این صورت می توانید تصمیم بگیرید که آیا مجموعه مدنظر، دارای تجربه کافی برای بهبود سئوی سایت شما است یا خیر. در ادامه، برخی از آخرین نمونه کارهای سئو سایت که توسط تیم سرچ لند انجام شده را مشاهده می کنید. در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه های دیگر هستید، با ما در تماس باشید.

اهمیت نمونه کار بهینه سازی سایت

نتیجه تمام فعالیت های انجام شده روی سایت را می توان در افزایش ترافیک سایت و اینکه با چه کلمات کلیدی در صفحه نتایج موتورهای جستجو قرار دارد، تشخیص داد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که نتایج SERP (صفحه نتایج موتورهای جستجو) همواره در حال تغییر هستند.

ارتقا در نتایج جستجوی گوگل و دیده شدن توسط کاربران، فرآیندی حساس و نیازمند زمان است. به همین دلیل انتخاب شرکت ارائه دهنده خدمات سئو نیز از حساسیت های خاص خود برخوردار است، چرا که در صورت بروز اشتباه، اعتبار و سئوی سایت لطمه خواهد دید. برای اطمینان حاصل کردن از روند کار یک مجموعه بهترین کار بررسی نمونه کارهای سئو سایت آن مجموعه است.

آخرین نمونه کارهای سئو

توجه داشته باشید که نتایج گوگل دائما در حال تغییر هستند و ممکن است برخی از رتبه های ثبت شده در این بخش نیز تغییر کنند. همچنین برای مشاهده نتایج واقعی، باید از طریق بخش Incognito مرورگر، و با آدرس آی پی ایران نتایج را بررسی کنید. به این ترتیب گوگل بدون در نظر گرفتن علاقه مندی ها و لوکیشن شما، نتایج را نمایش دهد.

نمونه کار افزایش ورودی سایت

مقایسه میزان ورودی و impression سایت در گوگل

نمونه کار سرچلند

نمونه کارهای سئو

نمونه کار افزایش بازدید سایت

ارتقا کلیک سایت

نمونه افزایش ورودی سایت

رشد seo سایت

۲ برابر شدن کلیک سایت

بالا رفتن کلیک سایت

نمونه کار سئو

نمونه کار بهینه سازی

 

کلید واژه  سایت
باشگاه تنیس، زمین تنیس، زمین بدمینتون، زمین پدل، زمین تنیس تهران، هزینه کلاس تنیس، قیمت زمین تنیس، قیمت کلاس تنیس در تهران Playerpro.ir
ساخت خودرو آتش نشانی، فوم دوزینگ آتش نشانی، فوم پورر آتش نشانی، اجاره خودرو آتش نشانی، کپسول آتش نشانی در کرج، جعبه آتش نشانی توکار، مانیتور آتش نشانی پرتابل aryaharigh.com
نیروی لیفت، طراحی بال هواپیما، ایرفویل چیست، انواع فلپ هواپیما Crosswind.ir
ماشین آلات سنگین هیوندای دبی، واردات ماشین سنگین از دبی، واردات لوازم یدکی کاترپیلار از دبی، لوازم یدکی کوماتسو از دبی، واردات کوماتسو از دبی، واردات بیل مکانیکی از دبی، افتتاح حساب بانکی در دبی، واردات لیفتراک از دبی ghf.ae
پارکت لمینت هانوفر hanoferfloor.com

معیارهای بررسی رزومه سئو

برای مقایسه نمونه کارها همانطور که گفته شد باید کلمات را در بخش Incognito مرورگر جستجو کرده و نتایج واقعی را بررسی کنید. توجه کنید که باید این کلمات باید به گونه ای انتخاب شده باشند که مورد استفاده کاربران باشد. به طور مثال کسب رتبه در واژه ی شرکت فنی و مهندسی شبکه پارس ارزشی ندارد. چرا این واژه یک کلمه کلیدی خاص محسوب می شود که در آن رقابتی وجود ندارد. بنابراین کاربران نیز آن را جستجو نمی کنند مگر اینکه آن شرکت را از پیش بشناسند.

توجه داشته باشید که هدف ارتقا سئو سایت، یافتن مخاطبین و مشتریان جدید است !