×

خدمات مشاوره سئو سایت در تهران

4.9/5 - (29 امتیاز)

امروزه صاحبین تمامی کسب و کارها، شرکت های ارائه کننده محصولات و خدمات و … نیاز به داشتن وبسایت و اهمیت آن را درک کرده اند. اما نکته مهم آن است که به منظور بهتر دیده شدن کالا یا خدمات ارائه شده در سایت در نتایج جستجوی کاربران در گوگل حتما نیازمند سئو خواهید بود. خدمات مشاوره سئو سایت این امکان را برای کسب و کارها و صاحبین مشاغل فراهم می نماید که بتوانند بهترین استراتژی را برای بهبود رتبه در موتورهای جستجو و در نتیجه بهبود فروش و معرفی بهتر کسب و کار یا خدمات خود به کاربران در پیش بگیرند.

جهت دریافت مشاوره و تحلیل رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. کارشناسان ما نهایتا تا ۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

    چنانچه قصد برون سپاری سئو سایت خود را دارید، مجموعه سرچ لند با بیش از ۱۰سال تجربه و سابقه درخشان، آماده ارائه خدمات سئو سایت به شما عزیزان می باشد.

    شرکت مشاوره سئو سایت

    مشاور سئو کیست؟

    فرد یا مجموعه ای که وظیفه ارائه مشاوره سئو سایت شما را داشته و با استفاده از برنامه ریزی اصولی به دنبال بهبود رتبه سایت و وضعیت آن است، مشاور سئو می باشد. این برنامه ریزی ها سبب بهبود و افزایش رتبه شده و در نتیجه ترافیک بیشتری از کاربران و مشتریان را روانه سایت شما می کند. اما نکته مهم برای کسب نتیجه دلخواه، انجام اصولی و مستمر برنامه ریزی ها توسط مشاورین و متخصصین حوزه سئو است.

    مشاوره رایگان

    هزینه خدمات مشاوره سئو

    توجه داشته باشید که تنها داشتن یک وبسایت در گوگل به منزله دیده شدن توسط کاربران و افزایش فروش و … نیست. تمامی موارد از قبیل نحوه دیده شدن سایت، ساختار، نحوه نشان داده شدن محصولات، خدمات و … بایستی برای کاربر مفید، جذاب و بهینه سازی شده باشند.

    به این ترتیب، یک مشاور سئو سایت با تجربه، می تواند به شما راهنمایی هایی در خصوص همه جوانب رشد وبسایتتان داده و سبب بهبود نحوه تولید محتوا و بهینه سازی رتبه سایت شما گردد. در نتیجه این اقدامات بازدید سایت افزایش یافته و افراد بیشتری با کسب و کار شما آشنا می شوند.

    کارشناسان سرچ لند، تجزیه و تحلیل کاملی از وضعیت سئوی وب سایت به مشتریان ارائه داده و استراتژی هایی را برای بهینه سازی بهتر آن تعیین می کنند. مجموعه ما خدمات مشاوره آنلاین سئو و حضوری (تهران و کرج) را به مشتریان و صاحبان کسب و کار ارائه می دهد. به کمک متخصصان با تجربه ای که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند، می توانید برای بهبود موارد مؤثر بر عملکرد وب سایت، مشاوره تخصصی و راهکار های اصولی دریافت نمائید.

    مشاوره سئو چه مزایایی برای کسب و کار شما دارد؟

    زمانی که با یک مشاور سئو سایت همکاری می کنید، در واقع باید بدانید که دلیل این همکاری چیست؟ چرا سئو برای کسب و کار شما مهم است؟ در این بخش مزایای خدمات مشاوره سئو و بهینه سازی و تاثیر آن در برند و کسب و کار شما را نام می بریم.

    • افزایش اعتماد کاربران به کسب و کار شما از طریق بهبود رتبه و رفتن به رتبه های برتر گوگل
    • نیاز به بودجه کمتر در مقایسه با سایر روش های تبلیغات و در مقابل بازدهی بسیار بیشتر
    • دسترسی افراد و مشتریان بیشتری به سایت و کسب و کار شما
    • افزایش تعامل کاربران با سایت شما
    • بهبود تجربه کاربر در استفاده از وب سایت

    مراحل مشاوره بهینه سازی حضوری و آنلاین

    قبل از اینکه برای فعالیت هایی که لازم است در سایت شما انجام شود، برنامه ریزی شوند، باید مراحلی طی گردد که در طول آنها، تیم کارشناس سئو اطلاعات مورد نیاز را بررسی کند. تا بتواند بهترین نتیجه گیری از وضعیت سایت و فعالیت لازم را بگیرد. در ادامه مراحل لازم برای مشاوره سئو سایت و آنالیز کردن وضعیت فعلی آن را به طور خلاصه بیان می کنیم.

    • کارفرما اطلاعات سایت خود را ارسال و اهداف خود را معین می نماید.
    • تیم فنی به بررسی وضعیت سایت می پردازد. (بهینه بودن قالب، بک لینک ها، لینک سازی داخلی، محتواهای منتشر شده و …)
    • بررسی رقبا (وضعیت سایت و فعالیت)

    خدمات مشاوره بهینه سازی سایت

    مراحل ذکر شده پس از 72 ساعت بررسی شده و یک جلسه با کارفرما به صورت حضوری در تهران یا به صورت آنلاین ترتیب داده می شود. در این جلسه، اطلاعاتی در رابطه با رقبا و اقدامات لازم برای ساخت بستری مناسب (‌تغییرات قالب، حذف یا اضافه کردن بک لینک ها و …) جهت شروع فعالیت ها به کارفرما ارائه خواهد شد.

    همچنین با در نظر گرفتن بودجه، نیروی انسانی و امکانات کارفرما، برنامه ریزی های لازم جهت فعالیت ها صورت خواهد گرفت.

    تضمین در ارائه خدمات

    تنها تضمین درباره انتخاب شرکت مشاوره سئو مناسب و حرفه ای، نمونه کار سئو سایت و رضایت مشتریان فرد، مجموعه یا شرکت مورد نظر است. از آنجایی که سئو و بهینه سازی سایت امری تخصصی بوده و نیاز به دانش حرفه ای دارد، پیشنهاد می شود تا در انتخاب شرکت مشاوره، به درستی تحقیق کنید.

    مشاوره رایگان

    همچنین فراموش نشود که لازم است حتما طبق برنامه ریزی های مشاور پیش بروید. در غیر اینصورت اگر با عدم کسب رتبه و نتیجه دلخواه مواجه شوید، مسئولیتی بر عهده شرکت خدمات سئو نبوده و مشتری مقصر نشناخته می شود. لذا همواره تاکید می شود برای رسیدن به رتبه های بهتر و همچنین افزایش درآمد، حتماً طبق اصول و پیشنهاد های شرکت مشاوره دهنده فعالیت کنید.

    سوالات متداول

    اگر برای کسب و کار خود یک وبسایت دارید، دارای فروشگاه آنلاین هستید. ترافیک سایت شما دچار افت شده، فروش خوبی ندارید و یا در حال طراحی سایت خود هستید و می خواهید سئو را به صورت درون سپاری شده در مجموعه خود انجام دهید. به مشاوره بهینه سازی سایت نیاز دارید.
    بررسی کامل و همه جانبه سایت کارفرما و در نهایت ارائه راهکارهایی برای بهبود وضعیت سایت و افزایش ورودی کاربران از گوگل جزو وظایف یک مشاور می باشد.
    خدماتی که توسط مجموعه سرچ لند به مشتریان گرامی ارائه می شوند. شامل بررسی سئو داخلی، سئو خارجی، بک لینک ها، لینک سازی داخلی و کیفیت آنها، کیفیت و میزان محتوا، سئو تکنیکال، کیفیت رقبا و ... می گردند.