×

طراحی وب سایت وردپرسی سفارشی

5/5 - (2 امتیاز)

مجموعه سرچ لند بالغ بر ۱۵ سال است که در زمینه ارائه خدمات طراحی وب سایت سفارشی وردپرسی به مشتریان خود، با بالاترین کیفیت فعالیت می نماید. ما همواره دانش خود را به روز نگه داشته و سعی می کنیم تا مشتریان ما وبسایتی جذاب و در عین حال بهینه داشته باشند تا برای کاربر نیز جذاب باشد. در واقع طراحان وردپرس ما، این نکته را می دانند که وب سایت شما، تنها یک دامنه در اینترنت نیست.

بلکه تجسمی دیجیتال از برند و کسب و کار شما است. وب سایت، اولین تاثیر را روی مشتری و یا مشتری بالقوه کسب و کار می گذارد. ما می دانیم که یک وبسایت کارآمد، به تنهایی کافی نیست. بلکه تجربه کاربری عالی برای مشتری که موجب نگه داشته شدن در سایت می شود، بسیار مهم است. ما در سرچ لند علاوه بر خدمات طراحی و توسعه وب سایت وردپرسی، برندسازی و خدمات سئو سایت تضمینی را نیز به مشتریان خود ارائه می دهیم.

طراحی وب سایت با وردپرس

طراحی کاملاً واکنش گرا

عملکرد وب سایت بسیار مهم و کلیدی است. به همین دلیل ما هنگام طراحی، مطمئن می شویم که سایت علاوه بر زیبایی و ظاهر دلپذیر، بر اساس آخرین تکنولوژی طراحی و ساخته شده باشد.

ایجاد یک تجربه کاربری عالی برای مشتری بسیار مهم و ضروری است. از این رو وبسایت باید در تمام دستگاه ها اعم از کامپیوتر های دسکتاپ، تلفن های همراه، تبلت و … به درستی کار کند.

WordPress چیست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS است که بسیاری از افراد در دنیا از آن برای طراحی وبسایت خود استفاده می کنند. بسیاری از وبسایت برند های معروف نیز از این سیستم استفاده کرده اند. این CMS قابلیت ها و ویژگی هایی دارد که باعث شده در برابر دیگر رقبای خود مانند جوملا و … طرفداران و کاربران بیشتری داشته باشد.

با WordPress می توان برای طراحی وب سایت فروشگاهی، شرکتی، وبلاگ و … استفاده کرد. استفاده از وردپرس بسیار کم هزینه بوده و پشتیبانی و استفاده از آن نیز بسیار آسان تر از دیگر سیستم های مشابه است. این CMS یک پروژه متن باز، به همین دلیل افراد زیادی از سراسر دنیا همواره در بهبود و افزایش امنیت آن تلاش می کنند.

طراحی سایت سفارشی با وردپرس

وبسایت های قابل طراحی با WordPress

وبلاگ: در وبلاگ امکان اشتراک گذاری متن، عکس، آموزش، نظر و بسیاری از موارد دیگر به کاربر داده می شود. وبلاگ ها محلی برای انتشار محتوا در سایت ها هستند.

سایت فروشگاهی: این وبسایت ها محلی برای فروش انواع کالا به صورت اینترنتی هستند که دارای سیستم پرداخت آنلاین برای دریافت هزینه کالا می باشند. ناگفته نماند که WordPress به صورت اختصاصی یک پلاگین مخصوص برای فروشگاه های اینترنتی دارد.

شرکتی: کسب و کار ها و افراد زیادی هستند که خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهند. آنها برای حضور در اینترنت و افزایش مشتریان خود، نیاز به یک وبسایت دارند. برای این دسته ا ز افراد، وردپرس گزینه ای عالی است.

انجمن: انجمن ها یا فروم ها محل مناسبی برای پرس و جو در مورد سوال ها، دریافت مشاوره و … کاربران با یکدیگر است.

سایت آموزشی: از وردپرس می توان برای ساخت یک وب سایت آموزشی و ارائه دوره های آموزشی برای دانش آموزان و افراد علاقه مند استفاده کرد. ویدیوها و عکس ها را بارگذاری کرده و از یک درگاه پرداخت برای دریافت هزینه دوره ها بهره برد.

برای کسب و کار خود از وبسایت وردپرسی استفاده کنید

در این بخش راجع به اینکه طراحی وب سایت وردپرسی چگونه برای کسب و کار شما سودمند است، صحبت خواهیم کرد. به همین دلیل لازم نیست شما حتما یک طراح WordPress باشید تا این نکات را درک کنید. حتما می دانید که برای فروش بیشتر، سایت شما باید طراحی بصری چشم نواز و رابط کاربری جذاب و راحتی داشته باشد.

از دید یک متخصص، هر چیزی که یک وبسایت نیاز داشته باشد، با وردپرس کاملاً امکان پذیر است. فراموش نکنید که برای داشتن یک وبسایت برتر در هر زمینه ای، بهتر است که از WordPress استفاده کنید. به دلایل زیر:

انعطاف پذیری بالا در طراحی

این سیستم، به عنوان ابزاری ایده آل برای ایجاد تقریباً هر نوع وبسایتی با هر نوع طرحی می باشد. با بهره مندی از خدمات شرکت طراحی سایت وردپرسی می توانید انواع سایت های تجاری، فروشگاهی، وبلاگ و … را با هر طرحی که مدنظر دارید، به نمایش بگذارید. این ابزار دارای بیش از 5000 تم رایگان است که یک متخصص و شرکت طراحی می تواند هر کدام از آنها را که خواستید، به صورت منحصر به فرد و سفارشی برای شما بسازد.

خدمات طراحی سایت وردپرسی با قالب اختصاصی

افزونه های قدرتمند

میزان توانایی طراحی وب با WordPress قدرت زیادی دارد. با استفاده از پلاگین ها می توانید انواع فرم های سفارشی، اسلایدر های بصری و … را به سایت خود اضافه کنید. همچنین افزونه های قدرتمندی برای سئو دارد که می تواند در بهینه سازی سایت نیز کمک کند.

کاربری آسان

توجه داشته باشید که مدیریت سایت نباید سخت و پیچیده باشد. با استفاده از این سیستم، علاوه بر مدیریت راحت، به راحتی می توانید محتوای سایت را بروزرسانی کنید، تغییرات دلخواه را ایجاد کنید و کار های دیگر را انجام دهید.

آسان سازی سئو

جدای از افزونه هایی که برای سئو دارد، بهینه سازی سایت نیز در WordPress تاحدی آسان تر است. این CMS این امکان را می دهد که راحت تر کلمات کلیدی را در لینک ها، اضافه کرده و محتوای متنی، ویدیویی و تصویری را به وارد کنید.

خدمات طراحی وب سایت وردپرسی تیم سرچ لند

مجموعه سرچ لند با 10 سال سابقه درخشان در زمینه ساخت با قالب اختصاصی و به صورت سفارشی و سئوی انواع سایت های وردپرسی مناسب انواع کسب و کار ها، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاهده نمونه کار ها با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: مزایا و معایب سایت سازها

سوالات متداول

از مهمترین مزایای طراحی سایت با وردپرس می توان به سازگاری با تمامی انواع وب سایت‌ ها، قابلیت یادگیری و کاربرد آسان، پشتیبانی از رسانه های متعدد و ... اشاره نمود. همچنین به کمک وردپرس می توانید کنترل کاملی بر وبسایت خود داشته باشید و از سئوی مناسب به منظور بهینه سازی رتبه خود در گوگل بهره مند شوید.
پلتفرم WordPress با زبان های برنامه نویسی مختلفی از جمله PHP توسعه داده شده است که زبان‌ های برنامه نویسی مختلفی نظیر HTML، CSS و JavaScript را نیز مورد استفاده قرار می دهد.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *