×

افزایش و ارتقا رتبه سایت در گوگل

4.8/5 - (60 امتیاز)

امروزه با گسترش شبکه های مجازی و استفاده از اینترنت، نوع تبلیغات بسیار متحول شده و گوگل تبدیل به فضای مناسبی برای معرفی کسب و کارها شده است. در این بین افزایش و ارتقا رتبه سایت در گوگل اهمیت پیدا می کند که در این مطلب می خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم.

برای جذب مخاطب جدید در سایت و پر بیننده تر شدن آن، شما باید با بهینه سازی و بهبود سئو سایت خود در صدر نتایج گوگل قرار بگیرید که این امر باعث افزایش اعتبار برند شرکت یا سازمان شما می شود.

بدین ترتیب که مخاطبین با دیدن نام سازمان یا شرکت شما برای دیدن و کسب اطلاعات خود نام شرکت شما را در گوگل جستجو می کنند. در نتیجه تمامی اطلاعات شرکت یا برند شما در گوگل نمایش داده می شود. این امر سبب می شود تا مخاطب بسیاری به سمت کسب و کار و سایت شما جذب گردد.

تیم Searchland به کمک کارشناسان با تجربه در این زمینه، اقدام به ارائه خدمات سئو سایت به مشتریان گرامی جهت بهبود و کسب رتبه های برتر گوگل می کند.

مزایای ارتقا سئو سایت در گوگل

  • کارایی سایت را بالا برده و مخاطب بسیاری برای شما جذب می کند
  • تاثیر مستقیمی در رشد کسب و کار شما می گذارد
  • اعتبار برند شما را زیاد می کند
  • هزینه های تبلیغات را کاهش می دهد
  • میزان مشتریان واقعی و بالقوه شما را افزایش می دهد

ارتقا سئو و رتبه سایت

بهبود رتبه سایت در گوگل

جهت حضور در نتایج و افزایش رتبه سایت در گوگل ، نیازمند اقداماتی هستید که باید آنها را انجام دهید. در اولین مرحله باید نام دامنه مناسب و استاندارد را انتخاب کنید. نام دامنه باید کوتاه، شامل کلمه کلیدی و ترجیحاً منحصر به فرد باشد.

سپس باید سایتی استاندارد و مورد تائید داشته باشید و پس از آن تولید محتوای مفید و ارائه خدمات به کاربر را در نظر بگیرید. برخی از مواردی که برای یک سایت استاندارد مورد نیاز است را در ادامه اشاره و برخی را توضیح خواهیم داد.

  • برند سازی
  • رعایت استانداردهای گوگل و کدنویسی مناسب
  • طراحی قالب های بهینه و سبک که باعث افزایش سرعت سایت می شود
  • فشرده سازی کدها جهت کاهش حجم وب سایت
  • ثبت وب سایت در Webmaster Tools و Google Analytics
  • تولید محتوای منحصر به فرد و با برنامه ریزی مشخص
  • اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

برند سازی

اهمیت برند سازی در سئو بر هیچ کس پوشیده نیست. زمانی که به عنوان یک کسب و کار، شروع به برند سازی کنید، کاربران مستقیماً برند شما را در موتور جستجو سرچ می کنند. در نهایت گوگل متوجه می شود که سایت شما برای کاربران مفید بوده و می تواند نیاز آنها را برطرف سازد. یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به این هدف، فعالیت در شبکه های اجتماعی و معرفی برند و خدماتی است که برند شما به مشتریان یا کاربران خود ارائه می دهد.

بهبود سئو سایت

استفاده از قالب استاندارد

استفاده از قالب استاندارد در بالا بردن رتبه بسیار تاثیرگذار است. زیرا یک قالب سبک و سریع، سرعت لودینگ را کاهش داده و از طرفی کاربر نیز سریعتر به محتوا دسترسی پیدا می کند. به این ترتیب یکی از عواملی که می توان موجب ارتقا سئو سایت شود، استفاده از قالب استاندارد با طراحی اصولی است.

تولید محتوای مفید و منحصر به فرد

تولید محتوایی که بتواند نیاز کاربر را برطرف سازد، به گونه ای که کاربر رفتاری از خود نشان دهد که از محتوا راضی بوده، برای Google بسیار مهم است. اما در این راه باید دقت کرد که محتوا علاوه بر مفید بودن، باید منحصر به فرد نیز باشد. به این معنی که یکی از خط قرمز ها در مورد تولید محتوا، استفاده از محتوای کپی از رقبا و دیگر سایت ها است. بنابراین همواره به کیفیت و منحصر به فرد بودن محتوا تولید شده دقت کنید.

افزایش رتبه و بهبود سئو

پس از ثبت دامنه و طراحی قالب بهینه باید محتوای تازه، جدید و منحصر بفرد تولید کرده و با انتشار آن در شبکه های اجتماعی، وبسایت خود را به دیگران معرفی کنید. یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید، نحوه تاثیرگذاری فاکتورهای سئو بر یکدیگر است.

فاکتورهای سئو به صورت تضریبی بر رتبه سایت شما تاثیرگذار هستند.

این جمله تنها یک معنی دارد و آن رعایت تمامی اصول بهینه سازی سایت می باشد. به عنوان مثال اگر شما تمام تمرکز خود را بر بهینه سازی قالب سایتتان بگذارید و به تولید محتوا توجه نکنید، در مقابل، سایتی که هر دوی این موارد را رعایت کند، رتبه بهتری نسبت به شما کسب خواهد کرد. یکی از مهمترین اصول بهینه سازی، رعایت تعادل در تمام فاکتورهای سئو است.

به صورت کلی ۲۰۰ فاکتور موثر بر سئو داریم که می توانید با مراجعه به این پست آنها را مطالعه کنید. فراموش نکنید که شما باید تعادل را در کارتان رعایت کنید. اما اگر تنها به یکی از آنها توجه کنید، موفق به ارتقا و افزایش رتبه سایت در گوگل نخواهید شد.

نحوه ارتقا سایت در گوگل

به طور کلی نحوه ارتقا سئو و بالا بردن رتبه سایت در سرچ گوگل به چند مرحله تقسیم می شود که شامل:

  • بهینه سازی قالب
  • برنامه ریزی و Keyword Research
  • تولید محتوای مفید و منحصر به فرد
  • لینک سازی
  • بررسی آمار و اصلاح

توجه داشته باشید که برای کسب رتبه و حفظ آن، تمام مراحل ذکر شده به غیر از بهینه سازی قالب، باید به طور پیوسته ادامه یابد.

مشاوره رایگان

خدمات تیم سرچ لند

اگر به دنبال افزایش و بهبود رتبه سئو سایت خود بوده و می خواهید مشتریان بیشتری را به فروشگاه اینترنتی یا سایت شرکت خود هدایت کنید، می توانید همین حالا با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل کرده و از شرایط و هزینه های پروژه خود پرس و جو کنید. مجموعه Searchland با 10 سال تجربه در زمینه ارتقا رتبه سئو در گوگل و پشتیبانی سئو سایت آمادگی ارائه خدمات به صورت پروژه ای و خدمات مشاوره سئو به مشتریان گرامی می باشد.

خدمات این مجموعه با تعهد و تضمین در کسب رتبه و با عقد قرارداد ارائه می شود. همچنین این خدمات به صورت سالیانه ارائه شده و در آخر هر ماه گزارشی از عملکرد و نتایج بدست آمده به کارفرما ارائه می گردد.

بیشتر بخوانید: تاثیر تبلیغات گوگل بر سئو سایت

سوالات متداول

داشتن وبسایتی استاندارد و اصولی به همراه رعایت تمام استاندارد های سئو و انجام فعالیت طبق برنامه و زیر نظر یک کارشناس عواملی هستند که منجر به کسب رتبه های بهتر می شوند. بطور خلاصه اقدامات مهم در خصوص انتخاب تگ تایتل درست، تولید محتوای کامل و مفید، استفاده از کلمات کلیدی مناسب و بهینه سازی عکس ها و لینک های داخلی و خارجی در بهبود جایگاه سایت در رتبه های گوگل حیاتی هستند.
توجه داشته باشید که این کار، یک فعالیت کوتاه مدت و یا مقطعی نیست. در نتیجه تنها با رسیدن به رتبه های خوب، نمی‌توان فعالیت را قطع کرد. پس از آن باید برای حفظ رتبه کسب شده تلاش کنید. همچنین با توجه به افزایش تلاش رقبا برای دریافت جایگاه بالاتر از شما، این کار می‌تواند سخت تر شده و مدت زمان بیشتری را طلب کند. در نتیجه نمی‌توان یک هزینه ثابت برای آن مشخص کرد.
به طور کلی 3 روش کلاه سفید، کلاه خاکستری و کلاه سیاه برای رتبه گرفتن در گوگل وجود دارد. در این بین بهترین و مطمئن ترین آنها روش کلاه سفید است که بر تولید محتوای مفید و ایجاد ارزش برای مخاطب تمرکز دارد.
4 thoughts on “افزایش و ارتقا رتبه سایت در گوگل
  • اردیبهشت 18, 1401 at 5:28 ق.ظ
    Permalink

    چقدر زمان میبره که سایت در گوگل بیاد بالا ؟

    Reply
    • اردیبهشت 18, 1401 at 5:30 ق.ظ
      Permalink

      درود
      زمان نتیجه رسیدن با توجه به میزان رقابت، جایگاه فعلی سایت شما ، محبوبیت برند شما و بسیاری عوامل دیگر متفاوت است. برای بررسی دقیق زمان و هزینه پروژه با ما تماس بگیرید، همکاران راهنماییتون می کنند.

  • خرداد 25, 1401 at 11:13 ق.ظ
    Permalink

    سلام و ارادت
    نحوه تضمین و شرایط کار با مجموعه سرچ لند به چه صورت هست؟

    Reply
    • بهمن 9, 1401 at 2:24 ب.ظ
      Permalink

      درود بر شما
      لطفاً با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *