همیشه کپی کردن از رقیبان و نداشتن ایده و حرف جدید، باعث افت و ضرر بسیار زیادی برای یک مجموعه، سازمان و .. می شود. زیرا هر حرفه و تجارتی رقیبان بسیار زیادی دارد که برای بهتر شدن تلاش می کنند. آن ها دائما در تلاش اند تا کار خود را ارتقا داده و مشتری بیشتری جذب کنند. پس شما هم برای برتری یافتن از رقبا باید ایده های خلاقانه و جدیدی ارائه دهید تا از دیگران متمایز باشید. متفاوت بودن در سئو مانند متفاوت بودن در هر عرصه ی تبلیغاتی تاثیر چمشگیری در نتیجه ی بدست آمده خواهد داشت. زیرا در این زمینه بات های هوشمند گوگل کار شما را با سایرین بررسی می کننده و هیچ نکته ای از مطالب شما از چشم آنها پوشیده نمی ماند.
اهمیت متفاوت بودن
وقتی صحبت از بازاریابی محتوا و ارائه ی اسناد و مقالات به مشتری می شود، اکثرا تصور می کنند که این مقالات را میتوان از اینترنت پیدا کرد. در حقیقت اینترنت یکی از کاربری ترین و غنی ترین منابع است اما بازاریابی محتوا را نباید به معنی کپی کردن از اینترنت تلقی کرد و اهمیت متفاوت بودن در بازاریابی اینترنتی را بایستی جدی گرفت.
کپی کردن مطالب به بهینه سازی وب سایت شما ضرر می زند و کاربران هم وقتی مطالب تکراری شما را در اینترنت مشاهده کنند، اعتمادشان را نسبت به حرفه ای بودن و متخصص بودن شما از دست می دهند.
اما درصورتی که کاربری که وارد سایت شما می شود و با مطالب خلاقانه و جدید روبرو می شود دیگر شما را با دیگران مقایسه نمی کند. اگر مطالب و مقالات را بصورت رایگان ارائه دهید مشتری هایی که می خواهند محصولات و خدماتی از شما دریافت کنند بیشتر جذب شما می شوند.
بات های گوگل می توانند وب سایت های مفید را از سایت هایی که با ترفند، بهینه سازی شده اند را تشخیص دهند و هر چقدر سایت برای موتور جست و جو گر جذاب تر باشد، رتبه ی بالاتری می گیرد. مشکلی که امروزه افزایش رقابت برای تولید کنندگان محتوا به وجود آمده است کپی بودن ناخواسته ی مطالب می باشد.
مزیت متفاوت بودن در سئو
در بعضی از کسب و کارهای اینترنی به حدی تعداد سایت های فعال زیاد شده است که برخی از مطالبشان ( خصوصا مطالب ترجمه شده ) ناخواسته مشابه هم می شوند. نکته ای که شما را برای موفقیت در این عرصه کمک خواهد کرد متفاوت بودن است. متفاوت بودن در سئو می تواند هزینه های شما را کاهش داده و در مدت زمان کوتاهی تغییرات بزرگی در کسب و کار شما ایجاد کند.
اما حال سوال اینجاست که چطور می توان به شکل متفاوتی به سئو سایت پرداخت؟
متفاوت بودن در سئو با محتوای خاص
بسیاری از سایت هایی که در گوگل فعالیت می کنند ارائه دهند ی محصولات برندهای خارجی هستند. اولین راه کاری همه شرکت ها و افراد به ذهنشان می رسد ترجمه ی مطالب سایت اصلی است!
بایستی گفت که در سالهای گذشته این روش نتیجه ی خوبی در پیش داشته و بسیاری از سایت ها به موفقیت هایی با استفاده از آن رسیده اند. اما امروزه دیگر با این حجم از رقابت نمی توان با ترجمه ی کاتالوگ ها، کتاب ها و سایت های خارجی نتیجه ای گرفت !
ارائه نقد و بررسی توسط کارشناس تنها راه کاری است که یک مجموعه ی حرفه ای را از یک تاجر متمایز می کند. در صورتی که شما در مجموعه خود از کارشناسان خبره مرتبط با محصولات و خدمات خود بهره مند هستید. پیشنهاد ما به شما این است که در مورد چالش های کسب و کار خود، محصولات و خدمات مورد نیاز مشتری مقالات مفید منتشر کنید.
گوگل، عاشق محتوای متفاوت
با ارائه مقالات و نوشته های خاص و منحصر به فرد خود هم کاربران را مستقیما جذب می کنید و به آنها تخصص و تجربه خود را ثابت کرده اید و هم نظر گوگل را برای بهبود رتبه سایت خود جلب خواهید کرد.
ممنون اطلاعات خوبی بود
اقا دستتون درد نکنه خسته نباشید عالیییی بود