×

طراحی سایت فرانسوی

4.5/5 - (2 امتیاز)

مهمترین روش گسترش کسب و کار و دیده شدن توسط کاربران و مشتریان بیشتر، داشتن وبسایت است. اما این وبسایت به گونه ای باشد که به خوبی تمامی جوانب کسب و کار (خدماتی یا فروش محصولات) را به مشتریان نمایش دهد. یکی از ویژگی های مهم برای جذب مشتری بیشتر، دو زبانه بودن سایت است که صاحبان مشاغل برای طراحی سایت فرانسوی / انگلیسی یا هر زبان دیگری به شرکت های خدمات دهنده مراجعه می کنند.

اهمیت زبان فرانسه

این زبان ها می توانند بر اساس کاربران یک منطقه خاص، تعداد کاربران علاقه مند به خدمات یا محصول و … انتخاب شوند. اما در این بین، زبان های انگلیسی و فرانسوی بیشتر از دیگر زبان ها کاربرد دارند. زیرا افراد زیادی در دنیا هستند که از این زیان ها استفاده کرده و کشورهایی نیز هستند که چند زبانه بوده و یکی از آنها زبان فرانسوی است.

مجموعه سرچ لند آماده ارائه خدمات طراحی سایت انگلیسی زبان به مشتریان گرامی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

به این ترتیب راه اندازی سایت به زبان فرانسه می تواند برای بسیاری از کسب و کار یک ویژگی مهم باشد. زیرا در حال حاضر فرانسه جزو 6 قدرت اقتصادی در دنیا بوده و فعالیت در بازار این کشور به رشد کسب و کار و دیده شدن وبسایت کمک می کند. فراموش نکنید که هیچ لزومی برای اینکه زبان انگلیسی را زبان اول سایت خود قرار دهید، وجود ندارد.

خدمات راه اندازی سایت به زبان فرانسه

مزایا

همانطور که اشاره کردیم، کشور فرانسه در حال حاضر به عنوان یکی از کشور های بزرگ دنیا شناخته می شود. به همین دلیل علاوه بر اینکه بسیاری از شرکت ها و کسب و کار ها قصد فعالیت در این کشور را دارند، برخی دیگر نیز می خواهند هم بازار داخلی را حفظ کرده و هم وارد بازار کشور فرانسه شوند. طراحی وب سایت فرانسوی ویژگی هایی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

  • معرفی کسب و کار در بازار های جهانی
  • جذب و افزایش مشتریان و کاربران خارجی
  • گسترش کسب و کار و در نهایت افزایش درآمد
  • جلو زدن از رقبا و جذب سهم زیادی از کاربران فرانسوی زبان
  • جذب کاربران فرانسوی زبان از کشور های چند زبانه مانند کانادا، برخی کشور های آفریقایی و …

هزینه راه اندازی سایت فرانسوی

تعرفه طراحی سایت به زبان فرانسه، به عواملی مانند نوع کاربری سایت و همچنین امکانات آن بستگی دارد. به این ترتیب نمی توان یک هزینه ثابت و از پیش تعیین شده را برای آن در نظر گرفت. مجموعه سرچ لند دارای 9 سال سابقه و نمونه کار های درخشان در زمینه خدماتی همچون طراحی سایت و سئو و بهینه سازی آن، می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *