×

تعرفه خدمات سئو سرچ لند

4.8/5 - (41 امتیاز)

سئو سایت در گوگل یکی از مهم ترین مواردی است که امروزه می‌تواند در موفقیت و حتی در بقای یک شرکت یا سازمان تاثیر گذار باشد. به همین دلیل تعرفه خدمات سئو یکی از مهمترین موضوعاتی است که ذهن صاحبین مشاغل و سایت ها را به خود مشغول کرده است. تبلیغات آنلاین نقش موثری بر افزایش بازدید وبسایت و در نتیجه افزایش مشتریان شما دارد.

مشاوره رایگان

مجموعه سرچلند خدمات خود را در قالب ۳ پکیج ارائه می نماید که با توجه به میزان رقابت و اهداف، می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید:

پلن برنزی پلن نقره ای پلن طلایی
قیمت ماهانه ۱۰ میلیون تومان ماهانه ۱۴ میلیون تومان ماهانه ۲۰ میلیون تومان
تضمین تضمین در رشد سایت تضمین در رشد سایت تضمین در کسب رتبه در کلمات مشخص ( ۱۰ کلمه )
مناسب برای کسب و کارهای کوچک و محلی کسب و کارهای متوسط و فروشگاه های اینترنتی فروشگاه های اینترنتی بزرگ و کسب و کارهای رقابتی
ارائه گزارش ماهانه ماهانه هفتگی
تحلیل آمار
تحلیل رفتار کاربران
آماده سازی Scheema

برای سئو سایت باید چقدر هزینه کنیم؟

هزینه ای که برای تبلیغات می کنید گاها بسیار زیاد اما نتایج آن مقطعی و کمتر از حد انتظار است. سئو از این قاعده مستثنی است. زیرا با دریافت خدمات جامع سئو می توانید ضمن پائین آوردن هزینه های تبلیغات گران قیمت، نتایج پایدار تر و بلند مدت تری دریافت کنید که در نهایت بر روی رشد دائمی کسب و کار شما و افزایش مشتریانتان تاثیر مستقیم خواهد داشت.  برخی از نتایج سئو سایت شما عبارتند از:

  • برند سازی و افزایش قدرت و اعتبار برند شما
  • فروش بیشتر محصولات یا خدمات شما به واسطه افزایش بازدید از سایت
  • ارتقا رتبه های سایت شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو
  • بهبود تجربه کاربر در وبسایت شما و در نتیجه آن، داشتن مشتریان وفادار

گروه Searchland با ۱۰ سال سابقه تخصصی در زمینه بهینه سازی،‌ تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی آمادگی خود را جهت اجرای پروژه های سئو از صفر تا صد همراه با پشتیبانی ماهیانه سئو و عقد قرارداد رسمی اعلام می‌کند.

قبل از هرچیز بهتر است این نکته را بدانید که خدمات سئو چقدر اهمیت دارد. از آنجایی که بسیاری از مردم برای دریافت خدمات و یا خرید محصول آن را در موتور های جستجو سرچ می‌کنند، شرکت های خدمات دهنده و یا فروشندگان محصولات، سعی می‌کنند در نتایج موتور های جستجو، بیشتر دیده شوند.

تعرفه سئو سایت

با پرداخت هزینه سئو، سایت خود را بهینه کرده و با دیگران رقابت می‌کنند. از این رو وقتی به نتیجه می‌رسند، درآمدشان افزایش داشته و حتی می‌توانند کسب و کارشان را گسترش دهند.

پس می‌توان اینگونه بیان کرد که هزینه بهینه سازی سایت در نهایت به خود شما، حتی بیشتر از چیزی که پرداخته‌اید، توسط بازار و افزایش فروش خدمات و محصولات برگردانده می‌ شود.

تعرفه خدمات سئو سایت چقدر است؟

هزینه خدمات سئو و تعرفه ها، اولین سوالی است که به ذهن مشتریان خطور می‌کند. تیم سرچ لند برای ارائه خدمات خود به صورت سالیانه قرارداد بسته و هزینه سئو را به صورت ماهانه دریافت می‌کند. هزینه های کسب رتبه، نگهداری و حفظ رتبه به طور کلی به میزان رقابت و اهداف شما بستگی دارد.

مسلماً هرچه میزان رقابت در کلمات کلیدی مورد نظر بیشتر باشد و سایت های بیشتری در آن زمینه وجود داشته باشند. به همان مقدار فعالیت و بودجه بیشتری برای پیشی گرفتن از رقبا نیاز است.

در صورتی که می‌خواهید از هزینه سئو سایت خود مطلع شوید می‌توانید همین حالا با کارشناسان سرچلند تماس حاصل کنید.

تعرفه سئو سایت همچنین می‌تواند با توجه به بودجه و اهداف شما نیز متغیر باشد. به عنوان مثال می‌توان به جای ۴ واژه ده‌ها واژه را انتخاب نمود و با فعالیت بیشتر و لینک سازی قوی تر، ترافیک بیشتری را به سمت سایت مورد نظر هدایت کرد.

تعرفه و هزینه های سئو متناسب با میزان رقابت، اهداف شما و میزان تخصص مجری تعیین می شود و برای وب سایت های فارسی حدود ماهیانه ۱۰ الی ۲۰ میلیون تومان است. برای پروژه های سئو انگلیسی زبان میزان رقابت و هزینه بالاتر بوده و زمان بیشتری برای کسب رتبه لازم است.

هزینه مشاوره سئو

هزینه مشاوره سئو چقدر است؟

هزینه ی خدمات مشاوره سئو بر اساس زمان مورد نیاز جهت تحلیل و بررسی سایت شما مشخص می شود. زمان مورد نیاز برای این تحلیل بر اساس میزان گستردگی سایت شما ، وضعیت فعلی و مشکلات آن مشخص می شود و تعرفه خدمات مشاوره از ساعتی ۱ میلیون تومان شروع می شود.

مشاوره ساعتی ۲ میلیون تومان
پکیج ۴ جلسه در ماه ( هر جلسه ۲ ساعت ) ۱۲ میلیون تومان
پکیج ۸ جلسه در ماه ( هر جلسه ۲ ساعت )‌ ۲۰ میلیون تومان

موارد تاثیر گذار در زمان مورد نیاز مشاوره شامل موارد زیر است:

  • وضعیت فعلی سایت مورد نظر
  • مقدار رقابت در زمینه موضوع سایت هدف
  • گستردگی وب سایت شما
مشاوره رایگان

چه عواملی قیمت سئو را تعیین می‌کند؟

سایت هایی که نام آنها بیشتر جستجو می‌شود و مخاطب ویژه دارند، مسیر هموار تری را در جهت کسب رتبه دارند. از طرفی سایت هایی که تازه تاسیس هستند باید بیشتر به بهینه سازی قالب (سبک بودن و سرعت لود مطلوب) سایت توجه کنند. بطور کلی عوامل متعددی تعیین کننده تعرفه سئو سایت هستند، از جمله:

  • تجربه آژانس، پیمانکار یا مشاور
  • مدل قیمت گذاری SEO، مانند ماهانه یا ساعتی
  • اندازه کسب و کار، مانند راه اندازی یا شرکت
  • مقیاس استراتژی سئو
  • وضعیت استراتژی سئو موجود، مانند قدرت پروفایل بک لینک شما
  • اهداف سئو
    و …

در این میان از طرف تیم کارشناس، میزان رقابت و وضعیت فعلی سایت شما در رتبه بندی گوگل اولین مسئله ای است که مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد.

ارائه تضمین در خدمات

احتمالا شنیده‌اید که در خدمات بهینه سازی و کسب رتبه هیچ تضمینی وجود ندارد! با توجه به فعالیت های سایر رقبا و تغییرات الگوریتم های گوگل تا حدودی این مسئله درست است.

تیم سرچ لند، خدمات سئو را با پیش بینی و آنالیز دقیق رقبا به صورت تضمینی انجام داده و در صورت عدم کسب رتبه و یا افت رتبه در نتایج با تبلیغات ادوردز گوگل آن را جبران می‌کند.

در صورتی که می‌خواهید تمام امور مربوط به پشتیبانی سایت خود را برون سپاری کنید خدمات سئو تضمینی،‌ گزینه مناسبی برای شما می‌ باشد. برای شروع پروژه، ابتدا کلمات کلیدی مورد نیاز و آدرس وب سایت جهت ارزیابی میزان رقابت در کلمات و رعایت اصول سئو در طراحی سایت توسط کارشناسان Searchland مورد بررسی قرار می‌ گیرد.

در نهایت با توجه به میزان رقابت در کلمات مورد نظر شما، زمان و هزینه کسب رتبه مشخص شده و اگر سایت نیازمند تغییرات باشد به شما اعلام می‌گردد.

مشاوره رایگان

سوالات متداول

اگر روی سئو و بهینه سازی وبسایت خود سرمایه گذاری کنید، می‌توانید بازگشت سرمایه زیادی داشته باشید. بنابراین، «بله» سئو حتی برای کسب و کارهای کوچک نیز مهم و مفید است.
بله، از آنجایی که الگوریتم گوگل در تشخیص محتوا، با مرتبط‌ترین و معتبرترین اطلاعات همیشه بروز می‌شود. انتظار می‌رود که رتبه بندی با ارائه محتوای با کیفیت بالا که برای کاربران اینترنت مفید باشد، هر روز رقابتی تر شود. در نتیجه پرداخت هزینه SEO به یک شرکت یا کارشناس می‌تواند برای کسب رتبه های بهتر و رقابت لازم باشد.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *